Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ​ لايسنس ISR PLR ​ لايسنس ISR PLR

Sorena

​ لايسنس ISR PLR

روترهاي ISR سيسكو با بهره گيري از قابليت هاي IOS XE ارتباطات قابل اطمينان و امني را در بستر كلود، ارتباطات همراه، ارتباطات صوتي و تصويري و اتصال امن فراهم ميسازد. امكانات گسترده و قدرتمندي در زمينه ارتباطات صوتي و تصويري كه توسط اين روترها فراهم ميشود، كنفرانس هاي تلفني و ويدئويي امن را مهيا ميسازد و همچنين با پشتيباني از مجازي سازي و High Availability ، گزينه جذابي براي طراحي شبكه بحساب مي آيند.

روتر Cisco ISR داراي دو سري محبوب ISR 1000 و ISR 4000 ميباشد. سري 1000 اين محصول مناسب براي بكارگيري در شعب كوچك و متوسط سازماني بوده و سري 4000 در ابعاد بزرگتر كاربرد دارند.

اين سري از روتر ISR Cisco از اسمارت لايسنس سيسكو بصورت آنلاين، از طريق اسمارت اكانت سيسكو، و آفلاين، با استفاده از لايسنس PLR سيسكو، پشتيباني كرده و مشتريان ميتوانند قابليت هاي مدنظر خود را با يكي از اين دو روش فعال سازند.

در حالت اول، مشتريان ميبايست لايسنس هاي زير را با استفاده از اسمارت اكانت سازماني خود از طريق وبسايت سيسكو خريداري كرده و دستگاه خود را بصورت آنلاين فعال نمايند:

لايسنس IP Base روتر سيسكو: بمنظور پشتيباني از قابليت هاي پايه مسيريابي
لايسنس SecurityK9 روتر سيسكو: بمنظور پشتيباني از قابليت هاي امنيتي
لايسنس APPXK9: بمنظور پشتيباني از تكنولوژي هاي WAAS و AVC
لايسنس UCK9 روتر سيسكو: بمنظور پشتيباني از برقراري ارتباطات صوتي و تصويري
لايسنس HSECK9 روتر سيسكو: بمنظور فعالسازي پهناي باند نامحدود براي برقراري ارتباطات IPSec
 همچنين گفتني است در اين روش مشتريان ميبايست بصورت دوره اي گزارش استفاده از لايسنس هاي خود را براي سيسكو ارسال نمايند و در غير اينصورت قابليت هاي محصول آنها غيرفعال خواهد شد. در حال حاضر  و با توجه به تحريم ها و محدوديت موجود در كشور، پياده سازي اين روش با پيچيدگي هايي همراه است و بيشتر مشتريان تمايل به استفاده از لايسنس PLR Cisco دارند.

قابليت Permanent License Reservation يك روش رسمي بمنظور فعالسازي آفلاين تجهيزات سيسكو بوده كه در آن مشتريان ميتوانند تجهيزات خود را بصورت فول و دائمي فعال نمايند. براي اين منظور مشتريان با ارسال كد درخواست لايسنس (Request-Code) ايجاد شده با استفاده از دستور زير را براي كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارسال نمايند:

Router(config)# license smart reservation enable

Router# license smart reservation request local

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/5/26 ساعت: ۱۲ توسط:sorena-compony-7 :